مدیو سوال

نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر عربی

نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش تخصصی دبیر عربی

– این مجموعه ( با نام نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر عربی ) حاوی نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مناسب برای دبیر عربی می باشد و { حاوی نمونه سوالات کمک آموزشی تخصصی دبیر عربی طبق دروس آزمون امسال } می باشد.

+ — با توجه به متن آزمون استخدامی آموزش و پرورش آزمون کتبی دبیر عربی امسال در دو بخش عمومی و تخصصی خواهد بود که بخش دروس تخصصی آزمون شامل ۱- قواعد صرف و نحو (کاربردی) ، ۲- ترجمه، تعریب، درک مطلب ، ۳- علوم بلاغی (معانی، بیان، بدیع، عروض) ، ۴ – تاریخ ادبیات و نقد ادبی خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر عربی آموزش و پرورش

+ توجه : این نکته را یادآور می شویم که نمونه سوالات پیشنهادی این مجموعه طبق دروس آزمون تخصصی اعلام شده بوده برای کلیه رشته های مورد پذیرش در ردیف شغلی دبیر عربی مورد استفاده می باشد. ضمناً با توجه به نبود اصل سوالات سالهای قبل دبیر عربی ، این نمونه سوالات از منابع مختلف ( آزمون های دانشگاهی ، غیر دانشگاهی و تست های دروس ) تهیه و گردآوری شده است و صرفاً تست بوده و جنبه کمک آموزشی دارد.

+ محتویات نمونه سوالات تخصصی دبیر ریاضی شامل موارد زیر : (۹۱۰ سوال همراه با جواب)

+ ۱۸۰ نمونه سوال قواعد صرف و نحو (کاربردی) به همراه [ پاسخنامه پیشنهادی ] ( دبیر عربی ) (مهم)
+ ۶۰   نمونه سوال ترجمه، تعریب، درک مطلب به همراه [ پاسخنامه پیشنهادی ] ( دبیر عربی ) (مهم)
+ ۱۲۰ نمونه سوال علوم بلاغی (معانی، بیان، بدیع، عروض) به همراه [ پاسخنامه پیشنهادی ] ( دبیر عربی ) (مهم)
+ ۴۳۰ نمونه سوال تاریخ ادبیات به همراه [ پاسخنامه پیشنهادی ] ( دبیر عربی ) (مهم)
+ ۱۲۰ نمونه سوال نقد ادبی به همراه [ پاسخنامه پیشنهادی ]( دبیر عربی ) (مهم)

+ توجه : تمامی نمونه سوالات دارای پاسخنامه پیشنهادی بوده [ درصد خطای صفر تا ۵% ] و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه با توجه به محتویات ، یکی از کامل ترین مجموعه موجود با نازل ترین قیمت می باشد که جهت آزمون امسال آموزش و پرورش و رشته شغلی تخصصی دبیر عربی ( تخصصی ) آماده و برای مطالعه قرار داده شده است.این مجموعه برای قسمت تخصصی این آزمون متناسب می باشد.

+ برای دانلود مجموعه دیگر دبیر عربی ( نمونه سوالات عمومی و دفترچه سال های قبل ) خاطر اینجا را کلیک کنید و اگر به همین مجموعه تخصصی نیاز دارید برای به پایین تر از این متن بروید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی تخصصی دبیر عربی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و شماره همراه ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را وارد کرده باشید ( ایمیل ضروری نیست ) ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 38000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب

دیدگاه‌ها (0)

  • از درج مشکلات در دیدگاه ها پرهیز کنید.
  • برای مطرح کردن مشکلات از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.

*
*